衛生管理ポリシー

2020.05.16 変更
衛生管理ポリシー
Hygiene Management Policy

■お店として徹底していること
What restaurant thoroughly do :

・当店の全スタッフは毎日入店前に検温をしております
All staff’s body temperature is checked every day before entering the restaurant
・当店の全スタッフはマスクおよび手袋を着用しております
All staff wears a mask and gloves
・お客様の入れ替え時にはテーブル、椅子等全て消毒しております
We disinfect all tables, chairs, etc. when replacing customers
・店内は1時間に1回換気しております
The restaurant is ventilated once an hour
・満席率は60%を超えないように入店の制限しております
We limit the number of customers inside the restaurant (occupancy rate does not exceed 60%)

■お客様にお願いしていること
We ask you, our customers to :
・ご入店には、マスクの着用をお願いします
Please wear a mask when entering the store
・マスクのご入用の方はお申し出下さい。簡易マスクを差し上げます。
(簡易マスク-警視庁が簡易マスクとして提案しているペーパータオルマスク)
Please contact us if you need a mask. I will give you a simple mask
(Simple Mask-Paper towel mask proposed by the Metropolitan Police Department as a simple mask)
・ご入店時にはアルコール消毒をして頂きます
Please do disinfect with alcohol when entering the restaurant
・ご案内があるまでは着席をしないようにお願い致します
Please do not sit and wait until there is a guide from our staff
・食事中以外はマスクを極力外さないようにお願い致します
Please do not remove your mask except when eating
・食事後は速やかにご帰宅をお願い致します
Please return home promptly after finish eating

◆ ◆ ◆ 目 次 へ 戻 る ◆ ◆ ◆


[出雲大社-今月の行事] [大社までのご案内] [割子について]
[当店のメニュー] [おみやげ] [出雲そばのお話] [リンク]

有限会社 八 雲